Poštarina i povraćaj

Republika Srbija – Poštarina i pakovanje
Ukupna težina pošiljke određuje vrednost poštarine tj. samo jedna poštarina (jedno pakovanje) se naplaćuje. Sve pošiljke, bez obzira na to koji način slanja izaberete, šalju se sa „označenom vrednošću“ . Besplatna poštarina za sve narudžbe čiji je iznos veći od 8.000din!

Sam sajt će vam izračunati poštarinu na osnovu težine pošiljke i prikazaće vam cenu pre konačne potvrde naručivanja. U težinu pošiljke uračunata je i težina ambalaže u koju se pakuje roba.

Na našem sajtu postoji opcija za procenu poštarine. Ova opcija se nalazi na stranici  Korpa. Dovoljno je samo da selektujete polje „Procena poštarine i taksi“, unesete državu i grad, i dobićete tačan iznos cene dostave za artikle koji se nalaze u korpi.

EXPRESNA dostava na kućnu adresu (max za 36h):
 

POVRAĆAJ I ZAMENA

Drage volje ćemo zameniti ili nadoknaditi svaku Vašu nekorišćenu ili oštećenu pošiljku, ako nas kontaktirate u roku od 14 dana od dana prijema. Ukoliko Vam je odeća ili obuća neodgovarajuće veličine, slobodno nas kontaktirajte kako biste je zamenili i dobili odgovarajuću.

Zamena robe ne mora povući za sobom ponovno plaćanje poštarine.

Procedura za reklamacije
Reklamacija robe je veoma jednostavna. Dovoljno je da popunite obrazac za reklamaciju ili alternativno možete nas kontaktirati putem telefona ili email-a.

Reklamaciju podnesite elektronski  OVDE, a Vaš primerak dobijate na email. Obrazac se trajno nalazi na Vašem korisničkom nalogu sa kompletnom istorijom reklamacije i preduzetih akcija. Zakonski smo dužni da odgovorimo u roku od 8 dana od prijema reklamacije, ali taj period je kod nas mnogo kraći i najčešće dobijate odgovor isti dan (radni dan). 

Povrat novca
Pri povratu novca, novac možemo vraćati na kreditnu karticu korišćenu prilikom kupovine kod nas ili uplatom na tekući račun kupca (ukoliko je placanje izvrseno virmanski ili prilikom isporuke). Molimo Vas da nam dozvolite 1-2 naplatna ciklusa da se povraćen novac pojavi na vašem računu.